COVID-19

Corona update

December, 15th, 2020

Admin


We willen dit bericht beginnen met het sterkte wensen aan onze collega's die hun fysieke winkels noodgedwongen moeten sluiten!

Vandaag, 14 december 2020, is bekend geworden dat Nederland in lockdown gaat. In zekere zin geldt dit ook voor PhoneBucks. Toch gaan wij niet 'dicht'. Wees niet bevreesd om uw bestelling te plaatsen, want ook na deze lockdown zullen we blijven bestaan, vooral om u de beste service te kunnen blijven garanderen. Uiteraard zullen we u extra dankbaar zijn als u uw bestellingen gaat doen bij PhoneBucks.

Wat blijven de mogelijkheden tijdens deze lockdown periode?

WEL?

  • GRATIS analyse van uw mobiele abonnement(en);
  • Verlengen of afsluiten mobiel abonnement en het versturen van de simkaart;
  • Verzenden van uw (nieuwe) mobiele telefoon, tablet of PC;
  • Aansluiten van VOIP aansluitingen realiseren;
  • Reparatie van uw telefoon, tablet of PC;
  • Installeren van uw nieuwe telefoon (op afstand);
  • Advies v.w.b. beveiliging- en alarminstallaties en camera's.

NIET?

  • Langskomen op afspraak;
  • Bezorgen door ons personeel;
  • Afhalen op locatie;
  • Installeren van alarminstallaties, camera's of andere beveiliging.


We zullen de richtlijnen opvolgen zoals deze aangedragen werden. De komende periode zal voor veel mensen en bedrijven (extra) zwaar worden. Wij willen iedereen (dus ook onze collega's die noodgedwongen hun fysieke winkel moeten sluiten) die dit bericht leest of lezen, of ze wel of geen klant van PhoneBucks zijn, het allerbeste en sterkte wensen.

Ons credo vanaf de eerste lockdown is misschien actueler dan ooit: #stayhealthystayconnected

Wij blijven voor u klaar staan via e-mail, telefoon, WhatsApp en alle andere mogelijkheden die uw en onze gezondheid niet in gevaar brengen.

Met vriendelijke groeten, en blijf gezond,
Team PhoneBucks